Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
На товари, придбані на сайті Rassadnik, поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів. ㅤ Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару: ㅤ 1. Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника); ㅤ 2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ. ㅤ Товари неналежної якості — Для початку необхідна експертиза, проведена у нашому сервісному центрі за адресою м. Харків, вулиця Конєва 7, для підтвердження суттєвих недоліків. Для цього необхідно написати заяву експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу. Приклад документів ви можете запросити електронною поштою, написавши нам на rassadnik.com.ua@gmail.com ㅤ До товарів неналежної якості належать: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до нього, а також інформації, наданої виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який роби неможливим чи неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника). ㅤ Товари належної якості 1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не перебував в експлуатації, за умови: — збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей; — відсутність слідів використання та забруднень; — збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок; — збереження заводського маркування; — цілісності, неушкодженості, безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки; ㅤ З ким зв'язуватися, якщо потрібен обмін чи повернення? Зв'язатися з нами можна за телефоном +380 (95) 868-84-03 - або електронною поштою - rassadnik.com.ua@gmail.com ㅤ Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вулиця Закарпатська 33, 69061
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.